Tuesday, April 5, 2011

Terima Kasih

Terima kasih kerena sudi lagi singgah di blog bob yang baru ini. Terima kasih juga kerena telah memberi sokongan kepada blog lama bob yang sememangnya telah lama bob tidak mengemaskininya. Bob meminta banyak maaf kerena membuatkan pengunjung blog bob itu tertunggu-tunggu dan marah. Bob juga memohon banyak maaf kepada Alifa kerena janji bob kepadanya tidak dapat ditunaikan.

Ada pun blog baru bob ini adalah atas galakan dan usaha Ayu anak bob yang sering menginginkan ayahnya untuk terus berblog. Terima kasih Ayu.

Bagi sesiapa yang ingin membaca semula tulisan bob yang lalu sila masuk keblog bob yang lama. Blog itu telah pun dihidupkan sejak Oktober 2003 dan telah tidak dikemaskinikan sejak Oktober 2006. Telah banyak  perkara yang bob ceritakan dalam blog itu. Tips untuk membaca tulisan-tulisan terdahulu, sila klik dekat kalendar. Klik pada tahunnya, bulan dan tarikhnya. Atau yang lebih mudah klik sahaja 'Next Page' untuk pergi ke muka surat yang terdahulu. Insyallah mudah sahaja.

Walaubagaimanapun bob mengucapkan selamat datang kepada pengunjung yang sudi singgah diblog bob yang baru ini. Bob masih mengekalkan kongsep blog bob yang lama, « dari akar ku berpencak rumpun, menjadi rimbun, tempat berteduh, yang mencengkam tebing, supaya tak rebak dihanyut arus ». Cuma blog yang ini menggunakan rekabentuk yang lebih santai dan bersahaja. Mudah-mudahan blog ini dapat mengembirakan dan memberi munafaat kepada pengunjung, pembaca dan peminatnya.

Banyak benar perkara-perkara yang telah berlaku disekeliling bob yang tidak dapat bob paparkan untuk dikongsi bersama. Ada cerita sedih dan banyak pula cerita yang mengembirakan. Nantikanlah pada satu masa nanti cerita-cerita ini akan bob paparkan untuk dikongsikan bersama jika kawan-kawan terus menyokong dan mengunjungi blog ini.

No comments:

Post a Comment